En liten familie på tre:-) Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Før jeg bel gravid var jeg med på alt som skjedde, og kunne ikke gå glipp av en eneste jentekveld. Da følte jeg at jeg gikk glipp av noe... Var ute nesten hver kveld. Og inviterte gjerne folk hjem til oss. Nå kan jeg sitte hjemme kveld etter kveld, mens alle vennene er ute å nyter det fine været og hverandres selskap. I kveld måtte jeg dytte samboeren ut av døra, så jeg ikke trekker han ned sammen med meg. Stakkars han vil jo møte venner og komme seg ut. Er det vanlig at man blir litt mer asosial og tenger tid alene? Eller er det jeg som har blitt litt rar?
Gjest elissa2 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 kjenner meg så godt igjen......... før var jeg skikkelig sosial, men nå er det kveld etter kveld hjemme...... har 2 barn fra før av vi da, så når kvelden kommer og barna er i seng, så er det ikke noe jeg heller vil en å slappe av hjemme.....nyte stillheten.....men jeg har tattemeg selv i nakken nå, og tatt meg noen besøksrunder...he he...........
2barnsmamma77 Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Kjenner meg veldig godt igjen jeg, men er veldig sosial i perioder. Vi bor veldig sentralt til så det renner inn med folk tidt og ofte så synes det er godt med en stille kveld, bare meg og bikkja. Jagde mennen på dør i kveld! Er ikke helt det samme å vere sosial på heller på grillkvelder og slikt sår de andre koser seg med vin og kald øl og du selv er gravid. Må tro jeg har drømt om en iskald pils noen ganger i sommer..
AlmaN Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Kjenner meg også igjen. Noen ganger har ikke alle visst at jeg er gravid og jeg har ikke hatt noe lyst å fortelle om det eller snakke med "hvem som helst" om det. Noe annet med nære venner kanskje, men uansett er det greit å ha det litt for seg selv. Alle folk og svangerskap er forskjellige, så ingen forstår helt hvordan jeg har det uansett... Også mer slapp og sliten mange ganger, lysten til å finne på noe er ikke så stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå