Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Vi var i en fornøyelsespark med barna i endel dager og fikk jo observert litt av hvert og kom på noe nå når jeg leste det andre innlegget om bleier i butikken og svarene der. For det er en ting som forundrer meg litt her og som aldri ville falt meg inn å gjøre. Nemlig å ha truse utenpå bleien?! Eller badehorts/badedrakt utenpå en badebleie. Hva i alle videns verdens dager er poenget og vitsen med dette da? Så flere små gutter og jenter på under 2-3 år med badebleie og badebukse eller badedrakt over og synes det så utrolig rart ut jeg, hehe... Men vi er vel ulike. Gjør dere dette? I så fall må jeg bare spøre; hvorfor?
mai mammaen til to Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 jeg har hatt badebleie under badedrakten til snuppa.. av den enkle grunn at vi skulle kunne bruke badedrakten... hun bæsjet engang i den og da kom bæsjen ut på sidene... så da tok vi bleien under...men nå er hun sluttet med bleie da..
Slalotte Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Kaller du meg teit?!?!!? ;p Neida, Tulla!! På en veldig varm dag så pleier jeg å bare ha på bleie på gutten min, hvis jeg skal i butikken så setter jeg på en shorts på han.. Ser ikke noe galt i det.. syns det ser bare litt rart ut at noen drar med seg barnet inn i butikken med bare bleie.. men alle mennesker er forskjellige... Sønnen min er jo bare 7 mnd da men...
meg & to små vampyrer Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Vi har truse på guttens tapebleier fordi de faller ned ellers. Hjemme bruker vi jo up&go, men om natte + i bhg så vil de ikke ha det, så da er truse løsningen. Ellers mister han bleie + innhold på bakken.
Honningmelon Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Da eldste sluttetå bruke body brukte vi truse utenpå bleia, for da satt bleia bedre på. Bruker ikke badeklær utenpå bleie.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Vi har på truse/boxer utenpå bleien avogtil.. Føler på en måte at bleien holder seg bedre på gutten da.. men det kommer litt and på hva andre klær han har på seg. Pluss han vil gå med truse nå, (har begynt med bleieslutt) men er ikke trygg nok til å fare på butikken ol. uten bleie enda. Utenfor badebleie ville jeg ikke hatt på badetruse.. Men er sikkert for å se finere ut d =)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 det gjør ikkje eg, har noen få ganger hatt på hun truse vist hun har hatt kjole og ikkje body.. men i syden når vi badet hadde vi kun badebleie, men vi hadde ikkje en gangs men vi hadde son som kan vaskes...
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Jeg bruker badedrakt utenpå badebleie på snuppa fordi hun er lettere å holde i vannet da, blir ikke så 'sleip' med badedrakten på... :-)
Gjest Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Ahhh.... det var faktisk ikke så dumt det, hehe... *løpe å kjøpe badedrakt til min åleslepie 1 åring som hele tiden datt i barnabassenget* Neida, men da er det mer forståelig, synes bare det så utrolig snodig ut :-)
OsloMor Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Er det rart med bade- og undertøy fordi barnet ikke er pottetrent? Det forstod jeg ikke egentlig..
mai mammaen til to Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 for å bruke den vel.. den er jo så søt.. og da ser alle at hun er jente..hehe..
Gjest Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 Jeg synes ikke det er rart med badetøy i seg selv, men å ha badetøy utenpå en badebleie blir liksom litt....tja, som om å ta på sønnen sin en boksershorts utenpå en truse. Smør på flesk liksom. Bruker man først en badebleie, så hvorfor ha på en badebukse utenpå? Men fikk jo et svar på hvorfor badedrakt utenpå lenger oppe her da :-) Og for all del, alle gjør som de vil, men jeg må ha lov til å synes det ser litt pussig ut ;-)
OsloMor Skrevet 1. august 2008 #14 Skrevet 1. august 2008 Ungmor & Emily Jeanette:D, vaskbare badebleier, hvor fikkdu tak i det ? Vi skal til syden, og kunne gjerne tenkt meg et par sånne;-)! Både penger og plass spart, høres det ut som!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå