Lilly-juli Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg er gravid for 3 gang. Er bare 9 uker ¨på vei men har alt fått råmelk. Over fem år siden sist jeg var gravid og kan ikke huske at jeg har fått det så tidlig før er dette normalt???
mn73 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Aner ikke, m en er i mitt 3. svangerskap, 10 år siden sist, og har også det. Er nå 10 uker på veg og har hatt det siden uke 5..
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 kommer det av seg selv, eller må man klemme det ut??
Lilly-juli Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 hei du det er når jeg klemmer det ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå