Gå til innhold

ååå nå er jeg rasende!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille frøken på 3 år er sluttet med bleie.

MEN i kveld har hun bæsjet på rommet sitt,å klint det utover gulv og leker!!! kjenner jeg koker her,måtte bare hive henne i dusjen, å kastet dukkevognen hennes(var ikke så mye igjen av uansett) for den var så tilgriset at jeg rett og slett ikke hæltes å vaske den!!!!!!! mannen har vasket gulvet å kastet klærne i vaskemaskin.

ååååååå svartes unge!!!!!!!!!

sånn.....da har jeg rast fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke meningen å le men...

Hehehe=)

*ler forsiktig*

Skrevet

Ååå jeg kjenner jeg gleder meg meg til sønnen min blir eldre.. hehe..

Skrevet

Sorry..hehehe... må bare le..:)

men huff.. skjønner godt du er fortvilt nå ja:p

Skrevet

Skjønner godt du er sint nå ja...når de er 3år så er sånt totalt unødvendig...

Hadde vanka kjeft her tror jeg...

Skrevet

Du kommer til å le av det ved senere anledninger du også HI...men skjønner at den anledningen ikke kommer i morgen. Eller neste uke.. Eller dette året for den saks skyld ;o) hehe..

Skrevet

usj og usj....

den misunner jeg deg ikke..

jeg sliter med min 3 åring jeg og men han har ikke funnet på dette ennå...

noen fortalte meg idag at det er ikke så greitt med denne bleiesluttingen heller.. iallefall når jeg oppmuntrer han til å tisse i gresset og i sanden og i sjøen og i doen... men bæsje... det får han ikke lov til.... noen andre steder enn i do.. ikke rart han lurer..og gjør rare ting..

Skrevet

skal ærlig innrømme at det kom noen gloser ja! hun vet hun skal si ifra når hun må på do, å det der var totalt unødvendig, det var ene og alene for og få oppmerksomhet, men tror hun skjønte at jeg ble meget sint, for nå sover hun

Skrevet

fy fader.. det hørtes ikke noe særlig ut.. bæsj overalt... hatt en hyggelig opplevelse i dag du da;)

du får se det positive i det; ROmmet hennes ble gjort rent=)

Skrevet

Haha!

Nei, seriøst, hadde 3 åring min gjort det hadde det vanka kjekt ja, litt for stor for det.

Men du har hvertfall et vers til komfirmasjons sangen!!

Skrevet

hun har jo vært sååååå flink, og bare gått på potta eller do, å potta sto jo inne på rommet:(

Skrevet

hihi- forsiktig lattter..... :P

Blir noe å fortelle i bryllupet hennes om noen år ;o)

Skrevet

fin historie å fortelle til den fremtidige kjæresten som kommer på besøk og skal møte svigermor for første gang:p for den skal hun jaggu få igjen for:p

Skrevet

Hehe, ja dra frem den historien når hun er 15 år og har kjæresten ¨på besøk :-)

Skrevet

ja, så kansje hun blir like sint som meg:p

Skrevet

huff....å nå har jeg seff dårlig samvitighet for at jeg var sint på henne når hun skulle sove:(

Skrevet

Skjønner det! Men, hun må jo lære at dette ikke er lov. I morgen snakker du ordentlig med henne :)

Skrevet

Sorry, men begynte bare å le da jeg leste det :-D Men fatter deg godt!

Skrevet

ja skal gjøre det:)

Skrevet

hihi:) Da dattera mi hadde sluttet med bleie drev hun å bæsjet her og der slik som ute på muren til naboen, som om det var verdens mest naturlige ting:)

Husket vi lærte på skolen engang (psykologi) at når barna var i den anale fasen (lære seg å kontrollere tarmen) så skulle man aldri si æsj ,griseri osv.til bæsjen deres for da kunne de få et dårlig forhold til kroppen sin, siden de ser på bæsjen sin som noe som kommer ut av kroppen sin. Ser min lille på snart 2, når han bæsjer i bleien peker han på den og sier min, skikkelig stolt hehe. Hørest litt rart ut men er kanskje noe i det.

så folkens, ikke si æsj til bæsj:)

Skrevet

Ussjda, ikke noe jeg vil oppleve;o)

Skrevet

HI, hevnens time: i talen i bryllupet hennes: "husker du den gang du bæsja på rommet og..."

Skrevet

hehehe:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...