n_baby Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Jeg er så tett i nesa, særlig på kvelden. Og når jeg spiser, da blir jeg helt potte tett på et øyeblikk. Lurer på hvorfor det blir slik egentlig? Er det noen som har gode råd? Man skal jo ikke bruke otrivin i 9 mnd heller...
Fire småtroll Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Jaaaaa, pust, pes.... Det blir sånn fordi slimhinnene hovner opp, også inne i nesa. Vært sånn alle mine tre svangerskap jeg... Tidligere har jeg brukt nesespray for barn hver kveld, på sykehuset sa de det var bedre enn at jeg skulle ligge å pese og sove dårlig. Men denne gangen tenkte jeg at jeg skulle prøve akupunktur, flere som anbefaler det, og det er jo verdt et forsøk.
n_baby Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Da tror jeg jammen jeg også skal undersøke det. Jeg kan bare glemme å få sove hvis nesa er tett og det blir ganske utmattende etter hvert... Akupunktur, håper det hjepler. Takk for rådet:-)
passilurken Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 wow, og jeg som trodde jeg var blitt allergisk!!! herlighet... alt hva man lærer her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå