Gå til innhold

Noen som har erfaringer med avstandsforhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forelsket i en fyr, og han i meg, men vi bor ikke i samme by. Ikke i nærheten engang.. Jeg vil virkelig ha dette til å fungere, så hadde satt pris på råd og tips av noen som er/har vært i samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har planer om å flytte sammen, men det blir hvertfall en stund til for vi er begge opptatt med vårt.

HI

Skrevet

pendla 30 mil i 9 mnd før vi flytta sammen,det gikk veldig bra her;)Kommer jo helt an på hva man er innstillt på det egentlig..Man klarer det man vil bare begge vil det like mye;D

Lykke til hvertfall:D

Skrevet

Tja, det fungerte ikke et år engang, før jeg avsluttet studiene mine, fant noe annet i hans hjemby og flyttet dit. Nå har jeg bodd her i 10 år og vi venter vårt fjerde barn sammen ;-)

Skrevet

For meg funka det helt fint. Likte å ha megselv og tenke på i ukedagene og ble ekstra deilig og se hverandre i helgene og feriene. Det som var vanskelig var når det var noe spesiellt, positivt eller negativt som jeg ville dele med han, så måtte vi snakke sammen på tlf. Og det er jo ikke like personlig og intimt. Og telefonregningen ble skyhøye. Hehehe. Men vi klarte oss i 7 år. Selv om vi bodde sammen 4 år av de 7 da.... :)

Dere får det til å fungere om dere virkelig vil!!!

Lykke til :)

Skrevet

Første to årene jeg og mannen min var i lag budde vi 70 mil fra hverandre pga studier og jobb, så hverandre ca hver andre måned. Nå har vi vært sammen i 8 år, gift i tre av de. Så lenge begge er innforstått med situasjonen og man har et tidsperspektiv kan det fungere, men det er hardt. Faste telefontider var nok det som reddet oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...