jente30L Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 er det det man har i banken eller det man eier i verdi? på oss står det nemlig alt for lite i forhold til hva vi eier om vi skulle solgt det vi har av eiendom
mamma`n til nurk Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Formue er alt du har i pluss. Er alt nedbetalt, og tallene ikke stemmer, så ville jeg få eiendommen taksert.
jente30L Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 skjønnte det nå.. det er jo fra i fjor og da hadde vi mer lån
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå