Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd voksesmertelignende smerter i beina....?

 

Jeg er bare nyskjerrig på om dette er en del av graviditete eller om jeg rett og slett har vonde sko på jobb :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en del av svangerskapet ja. Jeg har det nesten hver kveld jeg :)

Skrevet

Er det vanlig å ha det allerede i uke 3-5 ?

Det gjør noe inni hampen vondt også....

Skrevet

Det kan være tegn på at du mangler kalsium eller magnesium eller et annet metall. Har skjønt at det skyldes for lite metall til å sende signaler mellom hjerne og beina. Det er fosteret som tapper deg for dette metallet. Det kalles også for urolige/rastløse bein- noe du kan søke opp på nett.

 

Håper jeg forsto ditt problem rett.

Har hatt disse problemene selv og holdt på å bli gal av søvnløshet.

Løsingen kan være kosttilskudd eller rød ulltråd rundt beina.

Har prøvd begge deler og det gikk over.

 

PS: Legen min har i ettertid sagt at det med kosttilskudd skulle man være litt forsiktig med uten å sjekke om det virkelig er slik mangler som gjør det.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...