Gulle84 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Noen andre som har opplevd voksesmertelignende smerter i beina....? Jeg er bare nyskjerrig på om dette er en del av graviditete eller om jeg rett og slett har vonde sko på jobb
3barnsmor? Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Det er en del av svangerskapet ja. Jeg har det nesten hver kveld jeg
Gulle84 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Er det vanlig å ha det allerede i uke 3-5 ? Det gjør noe inni hampen vondt også....
Klara74 Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Det kan være tegn på at du mangler kalsium eller magnesium eller et annet metall. Har skjønt at det skyldes for lite metall til å sende signaler mellom hjerne og beina. Det er fosteret som tapper deg for dette metallet. Det kalles også for urolige/rastløse bein- noe du kan søke opp på nett. Håper jeg forsto ditt problem rett. Har hatt disse problemene selv og holdt på å bli gal av søvnløshet. Løsingen kan være kosttilskudd eller rød ulltråd rundt beina. Har prøvd begge deler og det gikk over. PS: Legen min har i ettertid sagt at det med kosttilskudd skulle man være litt forsiktig med uten å sjekke om det virkelig er slik mangler som gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå