Gå til innhold

Noen som kjenner det hikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 25 nå, men har ennå ikke kjent hikke...er det unormalt. Noen som faktisk kjenner hikke og er 25 uker på vei. Går snart i min 26 uke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjent hikke ganske mange ganger ja, og i mange uker, men det er ikke unormalt om man ikke kjenner det :) er i min 25. uke nå... men kjente det ikke så tidlig i første svangerskap....

Skrevet

Dette er mitt tredje sv.skap, og har kjent det på begge mine forrige sv.skap og det nokså tidlig. Men nå kjenner jeg bare en masse spark (koselig det) men lurer jo på om det kanskje er unormalt å ikke kjenne de små hikka :)

Skrevet

kanskje denne ungen er mindre glupsk, hehe ;)

kjenner mange som gar fått unger, og som ikke merka hikke før på slutten, eller ikke i det hele tatt, så tror ikke du skal bekymre deg snuppa :)

Skrevet

Det var da godt å høre :) Var nesten litt bekymra over at det kanskje var noe med lungene eller noe, en hikker jo fordi en får luft i magen? Eller :P Takk for fine svar :)

Skrevet

ja er det ikke noe med om man svelger for mye luft eller no? hehe.... no slik no ;)

kan ta det med ro du tru je :) ønsker deg ei god hælj :)

Skrevet

Jo takk i like måte..har jo fortsatt en del mnd på meg på å kjenne de kjekke hikkeslagene :)

Skrevet

Jeg er 28+1, og kjente faktisk hikke for første gang i dag.

Skrevet

eg har kjent da 1 gong, er 25+1... kjente vel i uke 23 eller noe..

Skrevet

Jeg _tror_jeg kjente hikke igår, jeg!

Det var i allefall repetatitvt og på akkuratt samme sted!

Jeg er 20+6 idag. :)

Skrevet

Trur faktisk æ kjente det i ettermiddag førr første gang. Va på samme sted, varte i ca et kvarter og dunkan va helt regelmessig. Men dem kom voldsomt hyppig da... Det va bare etpar sekund mellom hver hikk.. Nån som trur det va hikk æ kjente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...