Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Vi hadde en diskusjon når jeg henta han på jobb. Så når vi kom hjem gikk han å la seg. Han har enda ikke stått opp og vi har barnefri i helga så vi har faktisk sjangsen til å kunne finne på noe. Ikke F om jeg vekker han heller.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Sovna altså? Det er så forbanna ukult! Ble´n sur?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 menner er idioter!! Get used to it hilsen en som også er sur på mannen
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Finn på noe kult selv, da vel! Så kan han ligge der og furte;o)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 vi har bryllupsdag i dag, å han er enda ikke kommet hjem fra jobb. Nå har han vært på kontoret i 13 timer, mens jeg har hatt all fire unga aleina i kveld. De to minste er bare 5 mnd! Så min er veldig hyggelig, gitt!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Åååh, de tenker så forbanna kort! han skal få ligge der, jeg skal kose meg fint uten han! Har kjøpt inn godis så! Hi
Gjest Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Du skal virklig slå deg løs når du har barnefri altså... med GODIS...? hihi Kos deg!!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Hehehe, ja! Vi skulle nå egentlig ut på besøk og kose oss på kino, meeeen... Så da skal jeg i hvertfall ha godisen min for meg selv! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå