Gå til innhold

jeg vil flytte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjem, eller til hjemstedet mitt... Har så lyst til å flytte at det gjør vondt! Bor 200 mil unna... Kan jo selvfølgelig bare gjøre det, som sikkert noen vil svare, men for sambo er det uaktuelt... Og vil jo ikke flytte fra han, eller generelt ta fra sønnen min muligheten til å ha kontakt med faren sin....

men det sliter på :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier han bare NEI? Ikke snakk om? Eller er det et liiiiite håp?

Skrevet

Hvorfor vil ikke samboer prøve ditt hjemsted en periode, nå som du har prøvd hans?

Skrevet

Det er plent nei, uaktuelt... Han er sta som et beist, vil KUN bo der vi bor nå, i samme huset til og med (haaaater det huset, men faren hans har kjøpt det til oss) ingen andre plasser

Skrevet

fordi han har bodd der før... han var sammen med ei jente der før han traff meg... (tipper du vet hvem det er og stolt mamma)

Skrevet

aha! stemmer, vi er jo fra samme sted vi. er det dårlig stemning mellom han og eksen? (Nå ble jeg jo VELDIG nysgjerrig på hvem det er da!)

Skrevet

vel, ALLE i lier på vår alder vet hvem det er, hun eide det gatekjøkkenet ved bussholdeplassen... det er ikke dårlig stemning mellom dem nei. Han bare vil absolutt ikke bo der (om det er pga minner eller om han bare ikke trivdes vet jeg ikke). Han vil jo generelt ikke flytte på seg

Skrevet

Ja, da "vet" jeg hvem det er. Eller jeg kjenner til navnet.. Tror ikke jeg kan plassere hun mer enn som så.

Kjipt at han ikke vil flytte på seg da =/

Skrevet

ja, teite mannfolk... Er overhodet ikke noe bra for forholdet, for jeg vil bare flytte, og han er redd for at jeg faktisk gjør det... wohooo :(

Skrevet

må jo si at jeg forstår deg veldig godt da.. Er jo så godt å bo her.

Skrevet

kan jeg tenke meg... vi har ikke hatt noe sommer i år, eller kanskje en uke til sammen, men da er det så mye mygg at det er umennskelig å være ute.... får håpe at han en dag snur, men verken han eller jeg har tru på at det skjer...

Skrevet

Usj jeg forstår det veldig godt. Heldigvis for meg er samboeren min like keen på å flytte nordover som det jeg er. Nemlig funnet en nordlending jeg og, hehe. Vi flyttet fra Lier da, men ikke så veldig langt :P

Skrevet

ja, hockeymamma, du så jo på huset i gata jeg vokste opp i...

Tror jeg bare var veldig naiv når jeg tenkte at det ikke var noe problem å flytte, men det ble VELDIG annerledes når vi fikk barn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...