........... Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Hvem er det som har den videoen som går på reklame nå om dagene?
Monajenten Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Åhh det lurer jeg også på! Den var såå utrolig fin!!!
Pysa Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Er det denne? http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=255033&itemId=-1
LadyLike Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Han heter Mat Kearney og sangen heter "Breathe In, Breathe Out" http://www.matkearney.com/ http://www.youtube.com/watch?v=lkzqRwACKzQ Nydelig sang!
Krokka og prinsessa Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Her ligger enda en tråd om dette. Ikke vet jeg hva som er rett,,, http://www.dinbaby.com/forum/thread/138353979
LadyLike Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Brandi Carlile sang den forrige "Grey's-sangen", den het "story of my life", eller noe sånt. Den som går på TV2 nå, som reklame for sesong 4, er "Breathe In, Breathe Out"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå