Ildfluå Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Skal være alene ikveld, og må bort å kjøpe meg noe enkelt å spise. Må være noe frossent eller likn å ha i mikroen. Men hva er godt? Jeg liker alt, utenom lam. Noen tips her da :-) ?
It's all about me Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Toro sin Spansk Gryte i serien Vel Bekomme er dritgod. Den er fersk ala Fjordland.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 biff stroganof fra fjordline.. har nettopp spist det selv:D nam
Ildfluå Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Takk for tips :-) ja det har blitt endel av disse ferdig greiene. Synes mye av det jeg har prøvd har god kvalitet også. Før var det bare grandisen å ty til ved slike anledninger
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 ja er aleine eg også både i dag og i morgen så her ble det ferdig mat begge dagene...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Smakte nettopp spaghetti bolognese fra Toro velbekomme.Den var god=)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Det heter Fjordland og ikke Fjordline, som forøvrig er et FERGE selskap!!!
Ildfluå Skrevet 1. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2008 uff ja det visste jeg jo. Har tatt meg i det før å kalle det for det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå