Kondis som en murstein Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Venter så fæææælt på GiddyGiddy spennene hun skulle legge ut i nettbutikken )
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hei søta:) Skal ta de med meg hjem i morgen og få lagt de ut i løpet av helgen. Lover!!!!!!!!!!!!!!!
Kondis som en murstein Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Å, så bra ) ) Er det mange forskjellige eller? Har du dem i butikken forresten? For det er jo ikke langt fra Fredrikstad, liksom )
Gjest Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Har dem i butikken ja. Du kan jo komme på åpningen den 28? f.eks...
Gjest Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Men jeg skal få de ut på nett i løpet av helgen uansett....hvis jeg bare finner dem hehehehe. Planen var nemlig å flytte i morgen, men det gikk dritt:(
Gjest Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 jepp... trodde vi skulle fått gjort ting i god tid til en forandring.... men neida.
Kondis som en murstein Skrevet 1. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2008 Er det ikke alltid sånn æ? Alltid noe som dukker opp (eller ikke dukker opp for den saks skyld...) Hvor flytter dere? Ikke så langt?
Kondis som en murstein Skrevet 1. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2008 Ok, blir bra der nå når alt er klart )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå