Gå til innhold

Har Leader`n ferie? :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter så fæææælt på GiddyGiddy spennene hun skulle legge ut i nettbutikken :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei søta:)

 

Skal ta de med meg hjem i morgen og få lagt de ut i løpet av helgen. Lover!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Skrevet

Å, så bra :o) :o)

Er det mange forskjellige eller? Har du dem i butikken forresten? For det er jo ikke langt fra Fredrikstad, liksom :o)

Skrevet

Har dem i butikken ja. Du kan jo komme på åpningen den 28? f.eks...

Skrevet

Ja, mulig mulig :o)

Skrevet

Men jeg skal få de ut på nett i løpet av helgen uansett....hvis jeg bare finner dem hehehehe. Planen var nemlig å flytte i morgen, men det gikk dritt:(

Skrevet

Butikken eller?

Skrevet

jepp... trodde vi skulle fått gjort ting i god tid til en forandring.... men neida.

Skrevet

Er det ikke alltid sånn æ? Alltid noe som dukker opp (eller ikke dukker opp for den saks skyld...)

Hvor flytter dere? Ikke så langt?

Skrevet

Ok, blir bra der nå når alt er klart :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...