Dollywood Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 handler aktfor mye, og pengene flyr! kan handle det meste nett
Stavangerdamen Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Ja!!! Særlig ebay. Guri malla jeg har svidd av mange tusen der. Siste shoppingrunde ble det knallstilige katvig sengtøy til alle sammen. Lekre, men desverre fryktelig dyre
Turid Laila Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Enig der ja. Spesielt Ebay, på en annen side er det greit med Ebay, for der finner jeg ting som det er UMULIG å få tak i her i Norge
* 5 om dagen * Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 synes det er så invikla å handle på ebay jeg....kanskje like greit....hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå