Zeke Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 det er bare noen som får hjelp her inne og andre blir oversett, det er synd:(
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Med Hi altså jeg bryr meg egentlig ikke om det, men jeg vet det er sånn!
Zeke Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 dette er ikke første gang jeg ber om hjelp, men jeg får jo ikke svar på noen av spørsmåla mine.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Here we go again... Kanskje det henger litt sammen hvem som gir mange svar/ råd? Jeg svarer på det jeg har interesse for og alt etter hva jeg er i humør til. Jeg kjenner også endel her inne, og dermed blir det vel til at jeg svarer de mer enn nick jeg aldri har sett.
Monajenten Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Disse innleggene kommer stadig vekk. "Stakkars meg, jeg fikk ikke svar." Det er mange av oss som tilbringer en del tid her inne, og blir "venner", og da skravler man gjerne litt. Men når det gjelder seriøse innlegg, så tror jeg at de færreste ser på hvem som har skrevet innlegget. Man kan ikke alt vettu, så om du ikke får svar, betyr ikke at ingen gidder å svare deg, men at de gjerne ikke vet svaret. Dessuten er ofte overskriften vesentlig. Det er ofte jeg ikke får svar også, og da bare dytter jeg til noen gidder.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Hva er det du lurer på da? Skal jeg eventuelt dikte opp et svar hvis jeg ikke vet? ;-)
Alba44 Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Så spm ditt lenger ned på siden og jeg aner ikke hva det er, så kan dessverre ikke hjelpe deg.
Zeke Skrevet 1. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2008 nå har jeg hatt dette nicket i 6 år , å jeg er her inne mye å svarer på det jeg kan, men det er vel andre som skriver bedre da.
Zeke Skrevet 1. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2008 det har ingenting med stakkar meg jeg bare lurte på hvorfor det er slik sorry da
Eve Dallas Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 Du store verden, jeg tror jammen meg det var noen som følte seg truffet. Selv om jeg ikke helt ser poenget med å kave seg sånn opp over et slikt innlegg. Men at HI har et poeng, absolutt. Men det interesserte meg veldig lite inntil noen følte seg tråkket på. Gjesp.....
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 1. august 2008 #14 Skrevet 1. august 2008 det er lettere å svare hvis du skriver hva d gjelder i overskriften! og en annen ting er at det faktisk ikke er så mange med god peiling på det du spør om :-/ men lykke til med sykdommen. ønsker deg alt vell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå