Krokka og prinsessa Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Har simo duo. Brukt i ett år. Understellet knirker i "leddene"....
Fire småtroll Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Mannen min har en sånn sprayboks med olje som han bruker på sykkelen, den har jeg brukt på vogna også, fungerte finfint det...
prekæs Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Jeg har brukt olivenolje opptil flere ganger. På dører også, i tillegg til vognen. Fungerer fint det hvis man ikke har vanlig olje:)
It's all about me Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Du kan kjøpe siliconspray på barneutsyrsbutikker eller også vanlig sykkelolje på sportsbutikker. Det siste er litt mer grisete da....
Krokka og prinsessa Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 Olivenolje- holder det en stund da? Eller burde jeg heller vente med å smøre også kjøpe sånn spray som noen her nevnte. (Husker ikke nicket til hun som sa det...) Er liksom redd jeg gjør vondt verre med olivenoje, og at det blir bedre med en gang, men så mye verre.... Kanskje teit, men jeg lurer jeg
Krokka og prinsessa Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2008 Intensity var det om nevnte sprayen Off, er du 10 dager på overtid...? Føler med deg! Vet akkurat hvordan det er!!
Ildfluå Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 På simo sine vogner ble det meg fortalt at vaselin var best. Eller noe som het barnevognolje. Vi brukte vaselinen og det funket veldig bra. Silikon er mer for lettere vogner som paraplytriller med plast og sånn.
Ildfluå Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 ah sorry, nå så jeg at det var leddene, ja da er det silikonspray. De selger på bensinstasjonen til ca 50 kr. Det hjelper litt det, men min knirker veldig i håndtaket, det gikk ikke bort
Krokka og prinsessa Skrevet 1. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2008 Hmmm, okei. Hvor har du hørt dette da? Men du så det jeg spurte om over ang. olivenolja? Kan det bli verre etterhvert av å ha brukt vaselin?? Eller holder det lenge og vel uten å måtte smøre hver uke liksom...?
Krokka og prinsessa Skrevet 1. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2008 Hehe, ok da. Hvor brukte du vaselinen da? nå ble jeg forvirra.... Det knirker der nede der hvor vuggefunksjonen er, også i håndtaket som kan reguleres....
Ildfluå Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 Ja vaselinen brukte vi i hjula, altså om man tar av hjulene og på den metallstangen. Det hvinte litt der , og det ble kurert
Krokka og prinsessa Skrevet 1. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. august 2008 Ok. Da skal jeg kjøpe silikonspray da Takk alle sammen for hjelpa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå