Kókuszdió Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Er skikkelig usikker på om jeg skal ta meg noen øl eller ikke............. Skal , skal ikke........
Lillesnuppis Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Noen øl med potetgull og dip til er vel en bra kombinasjon??? :-)
ToreTang Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Sex, og med prevensjon slipper du å lage barn :-) "sliten" humor, får skylde på en laaaaang dag på jobb. Seriøst, hva med to 1/2 l. boksøl, potetgull Maarud Classic salt, og Holliday-dip? Det er godt det.
petite fleur Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Take away er fint :-D *sitter å venter på at kinamatmannen skal ringe på hvert øyeblikk*
Kókuszdió Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg river i en six pack tuborg......... men ikke chips liker ikke........ sjokolade kanskje.........hmmmm Skal spille world of warcraft så er alenegnoming...
Kókuszdió Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 Yes . Seks tuborg og en stor mørk sjokolade og WoW... Kan man ha det bedre......... hohoho. Slanke meg en anna dag, det er helg...
Scorpiogi Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 grandis er jo digg, det skal plutselig vi ha. hybel-minner! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå