Mamsen87 :) Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Gutten min på 16mndr har det. Bekymrer meg ikke, men lurer bare på om kjeven osv. vokser eller om det kommer til og være sånn?
Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 det er jo overbitt som er vanlig... underbitt er jo når underkjeven er lenger fram som er noe mer uvanlig.. =) overbitt når overkjeven er først.. =)
Mamsen87 :) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2008 Ja, jeg vet det;) Men det er liksom veldig så tennene havner langt ut på leppa:)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 åh.. sånn å forstå hehe.. tenkte kanskje du hadde skrevet feil jeg Nei, det kan jeg jaggu ikke svare deg på Ellers bra? bytta nick fra hønemor;)
Mamsen87 :) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2008 Okai Ja, her er alt supert! Der da? Fått sett litt mer på søskenvogn? Hehe, bra nick! ;D Høna!
Gjest Skrevet 2. august 2008 #7 Skrevet 2. august 2008 Alt bra her også! Regner og er litt drittvær her i dag! ( fr,stad) men det er bare nydelig. for det har vært varmt sååå lenge. Ja, uff... det glemte jeg jo å komme med tilbake melding på! var å titta på vogna igjen! Syns den virker suveren jeg! Så vi går for den! Nei, får stikke ned til mathiasen nå, sitter i lekegrinda.. men nå begynner han å bli utålmodig! Snakkes senere! ha en flott dag
Mamsen87 :) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2008 Ja, det er det her også! Deilig og slippe varmen i dag:) Gleder meg så til og se på den vogna jeg også! Men de har den ingen steder i denne byen, så tror vi får se på den når jeg har fått engangsstønaden og har dratt til sverige:) Men det er den vi liker best av de vi har sett, på utseende også er jo prisen nydelig! Jepp, dere får ha en fin dag dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå