1trulte2 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Er det noen som har opplevd dette? Det føles litt som kramper (eller dirring/rykninger) i livmoren, men det gjør ikke vondt. Føles bare veldig rart, jeg kan også se det. Det kommer og går. Er i uke 40 nå... Hilsen en som lurer
L@boline Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Det er helt sikkert babyen din som hikker. Jeg har har det hver dag, og har hatt det ganske lenge. Det er helt normalt :-)
1trulte2 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Hei. Takk for ditt svar, men det er ikke hikke, for det kjenner jeg også daglig Dette er mere som "leamus" som man kan få i øyet fx( hehe er det det det heter?), som en muskel som dirrer.... Off vankelig å forklare De er sikkert ikke noe farlig... Satser på at det har noe med en nærtstående fødsel å gjøre
kriztie Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Slik har jeg det også! Akkurat som det er strøm. Varer kanskje noen sekunder, så ser jeg at magen beveger seg/dirrer. Litt morsomt:D Tror ikke det er farlig! Har hatt det slik siden uke 30, så jeg tror neppe det har med fødsel å gjøre. Er selv i uke 36+4
L@boline Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Ok, det har jeg ikke vært borti. Er jo så utrolig mye rart som skjer med kroppen, men denne var altså ukjent :-)
1trulte2 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 Okei takk for svar!!!! Ja, det er mye rart som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå