Gå til innhold

Der kom regnet.... Litt herlig også..:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har sittet og diskutert når regnet vil komme, har ventet litt på det noen timer. SÅ for tre minutter siden gikk han og jenta ut for å ta inn klær fra snora og andre ting slik at alt var "klart". De er enda ute og nå øser det ned.. Så nå spørs det om de kommer inn som "to drukna katter"

 

Hvordan er været hos dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg er det sommervær. Kunne godt tenkt meg regn altså.

Skrevet

Vil ikke ha regn, skal på hyttetur fra søndag og trenger sol, sol, sol hele uka....Men skjønner seff hva du mener, har vært ganske bra hot den siste tiden.

Skrevet

Sommervær her og, men kan godt tenke meg regn til uka, om jeg kan få bestille. Det lukter så godt av asfalt som er nyregnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...