Gå til innhold

å jeg som trodde disse stikkningene betydde at

Anbefalte innlegg

Skrevet

disse berømte stikkningene i underlivet kom av at babyen låg med hodet godt nede i bekkenet..men den gang ei. hodet stod fortsatt litt høgt oppi bekkenet..usj..så da er d vel bare noen nerver han kommer borti da..hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På mandag hos jordmor var babyen høyt oppe i bekkenet mitt og kunne vugges frem og tilbake. Jeg har hatt en del stikninger de siste ukene, men tirsdag og onsdag stakk det så jeg ble stående der jeg var og svette, og i går kveld kunne jordmor fortelle at hodet er helt nedi bekkenet og festet! Kom som en overraskelse på meg, selv om jeg jo har fått litt mer puste- og spiseplass, hehe. Så hold motet oppe, det hjelper selv om det ikke alltid gir resultater når man forventer det :)

Skrevet

Jeg var på kontroll i dag og da var hodet nesten festet. Har hatt en del stikninger i det siste, og det virket som jordmor mente det hang sammen. Men det kan jo hende det kan komme av flere ting. Er i alle fall bra at magen synker litt nå.

Skrevet

d var nå en trøst :)kanskje han har flyttet seg lenger ned til neste gang jeg skal på kontroll da:)

er merklig med d..jeg har 4 uker igjen ..men føler ikke at d er jeg som skal føde..jeg har skjøvet d langt bort..d skjer ikke meg liksom..jeg kommer vel til å få helt sjokk når jeg merker at d er i gang,.,

Skrevet

Skjønner hva du mener :-) Det er først nå det har begynt å gå opp for meg for alvor at jeg snart skal føde igjen. Fram til nå har det vært så lenge til så jeg har vært mest opptatt av å bli ferdig med graviditeten. Men nå begynner det å gå opp for meg at det kommer noe etter graviditeten også, og at jeg skal føde og ta meg av en baby :-) Men det blir selvfølgelig veldig koselig.

Får håpe babyen din flytter seg lengre ned snart da. Blir litt lettere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...