Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Om en uke skal jeg i bryllup, og skal takke for maten. Har noen et par tips til hva jeg kan si?? Hater slikt! Tips mottas med evig takknemlighet (hehe, hvis de er gode, da)!!
Strawberrywine Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 kan ikke en tale men en sang:P melodi: bamsesfødselsdag. Nå er vi alle god og mett Og takker pent for maten, Og den som ikke er forsynt kan spise opp salaten. Etter god og gammel skikk, Takker vi for alt vi fikk. Alt som vi i kveld har fått, det smakte kjempegodt!! Og de som var på kjøkkenet Skal ha den største æren, For mat og drikke og tilslutt Den prektige desserten. Massevis av deilig mat Flott servert på fullefat. Ta i mot vår komplement, Igjennom denne sang. Om sangen ikke lyder bra Og stemmen er litt rusten, Er det fordi all maten nesten har tatt fra oss pusten. Men det tar vi med et smil, For nå har vi fått en hvil Så er stemningen på topp Og magen sier STOPP
Strawberrywine Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 ingenproblem men siden du spurte etter en tale og ikke en sang skal jeg hjelpe deg å dytte denne tråden opp *opp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå