Gå til innhold

Tips til Takk-for-maten-tale i bryllup??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en uke skal jeg i bryllup, og skal takke for maten. Har noen et par tips til hva jeg kan si??

 

Hater slikt!

 

Tips mottas med evig takknemlighet (hehe, hvis de er gode, da)!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke en tale men en sang:P

 

melodi: bamsesfødselsdag.

 

Nå er vi alle god og mett

Og takker pent for maten,

Og den som ikke er forsynt

kan spise opp salaten.

Etter god og gammel skikk,

Takker vi for alt vi fikk.

Alt som vi i kveld har fått,

det smakte kjempegodt!!

 

Og de som var på kjøkkenet

Skal ha den største æren,

For mat og drikke og tilslutt

Den prektige desserten.

Massevis av deilig mat

Flott servert på fullefat.

Ta i mot vår komplement,

Igjennom denne sang.

 

Om sangen ikke lyder bra

Og stemmen er litt rusten,

Er det fordi all maten nesten

har tatt fra oss pusten.

Men det tar vi med et smil,

For nå har vi fått en hvil

Så er stemningen på topp

Og magen sier STOPP

 

Skrevet

ingenproblem :)

men siden du spurte etter en tale og ikke en sang skal jeg hjelpe deg å dytte denne tråden opp :)

 

*opp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...