Mor&barn Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Er det noen som tar i mot de? Har en haug liggende som jeg i utgangspunktet ikke har bruk for, men er jo kjedelig og kaste dem om det er noen som har bruk for de? Noen som vet? )
petite fleur Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Det har jeg også lurt på, har vurdert å donere en haug med blader til legekontoret mitt siden de bare har motorblader eller helsebrosjyrer *gjesp*
overkill Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Veit at kontor som har venterom/ venteareal ofte blir glade for å få pent brukte vekeblad.
Mor&barn Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2008 huff det blir isåfall litt av en runde.. alle bladene er fra i år, så ville jo tru det ikke er det værste å få men tar jo fort mange timer da
Fire småtroll Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Jeg gir det problemet videre jeg ;-) Mamma får en bunke av og til, svigerinna mi eller ei venninne.. Alle blir kjempeglad for det.
Tyttebærsyltetøy Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Sykehusavdelinger. Det er fryktelig mye venting på sykehus og greit å ha noe å lese i for pasientene. på den avd jeg jobber blir vi i allefall glade for blader...
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Skoler, jeg gikk på tegning og vi brukte blader til enkelte oppgaver. Klippet ut diverse da vi skulle lage collager, eller inspirasjon til en oppgave.
Mor&barn Skrevet 1. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2008 ok. tusen takk for tips Syntes jo det er kjedelig å kaste alle disse bladene som i og for seg koster en god del bare fordi vi er ferdige med dem
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 jobben min ville blitt glad for det ) jeg jobber på en bolig, og hun ene brukeren er så glad i å lese (rive) i blader...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå