Gå til innhold

Er det noen som tar i mot blader? type ukeblader :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som tar i mot de? Har en haug liggende som jeg i utgangspunktet ikke har bruk for, men er jo kjedelig og kaste dem om det er noen som har bruk for de?

Noen som vet? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også lurt på, har vurdert å donere en haug med blader til legekontoret mitt siden de bare har motorblader eller helsebrosjyrer *gjesp*

Skrevet

Veit at kontor som har venterom/ venteareal ofte blir glade for å få pent brukte vekeblad.

Skrevet

huff det blir isåfall litt av en runde.. :P alle bladene er fra i år, så ville jo tru det ikke er det værste å få men tar jo fort mange timer da :P

Skrevet

Jeg gir det problemet videre jeg ;-)

Mamma får en bunke av og til, svigerinna mi eller ei venninne.. Alle blir kjempeglad for det.

Skrevet

Sykehusavdelinger. Det er fryktelig mye venting på sykehus og greit å ha noe å lese i for pasientene.

på den avd jeg jobber blir vi i allefall glade for blader...

Skrevet

Skoler, jeg gikk på tegning og vi brukte blader til enkelte oppgaver. Klippet ut diverse da vi skulle lage collager, eller inspirasjon til en oppgave.

Skrevet

ok. tusen takk for tips :)

Syntes jo det er kjedelig å kaste alle disse bladene som i og for seg koster en god del bare fordi vi er ferdige med dem :)

Skrevet

jobben min ville blitt glad for det :o)

jeg jobber på en bolig, og hun ene brukeren er så glad i å lese (rive) i blader...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...