Resilience Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Hei, mener å lest i en av trådene at du er hudpleier. Det stemmer ikke sant? Hvis du skulle anbefale enten dermologica eller m.d, hvilket merke ville du anbefale da? Jeg bruker i dermologica nå og har gjort dette noen år. Og i.d sminke. Huden min har vært helt texas hele graviditeten og regner med at den roer seg når hormonene gjør det. (det er det vanlige eller?) Hva er forskjellen på m.d produktene og m.d forte? Jeg tenker uansett å gå å få en ny analyse av huden, men det bør vel også ventes med til etter fødsel og sånn? Har så få uker igjen... Jeg vet fra tidligere at jeg har blandingshud og at fukt er det viktigste for min hud.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 hei hudnanalyse kan være greit å få gjordt med jevne mellomrom da huden endrer seg i faser, når det kommer til å velge produkserie er både dermalogica å md kjempe gode serier.. men viss man skal ha effekt på acne (kviser) å arr så er nok md bedre til akkurat d.. på grunn av glykolsyreformelen som er den:) men d er ingenting som sier at du ikke kan bruke md å dermalogica om hverandre.. du kan bruke noen syre produkter av md å dag og natt krem i dermalogica:) forskjellen på md og md forte er at md forte er strekere .. men d er utskrevet av hudleger å man burde bare bruke det under tett oppsyn av hudlege.. kjempe bra å se at du bruker id makeup d er forsatt den reneste på markede og gjør underverker for huden:)
Resilience Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Hei, tusen takk! Det var veldig nyttig. Da skal jeg kulen til etter fødsel, få tatt en analyse og gå over til noen MD produkter om ikke urenhetene gir seg... Ja enig i at i.d. sminken er fantastisk, jeg har aldri vært borte i noe lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå