Gjest Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Fant en veldig billig tur til meg og jenta mi, 3896 kr for oss begge to. Da på et hotell som sikkert ikke er det beste, men da vet man iallefall hvor man kommer. Hva er deres erfaringer med Sunny Beach?!
EnLitenPrins Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Sunny Beach er ikke dritten Helt fantastisk plass God mat, kjempebillig og hyggelige folk
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Var der for noen år siden med ei venninne og vi koste oss veldig. Billig mat og drikke=)) Kjempe fint lite sted med masse koselige mennesker.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Sunny beach er kongebra. Vi feiret bryllupreisen vår der. Vannet er så herlig. Standen det samme. Flott. Når skal dere dra??
OsloMor Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Nei, det håper jeg da inderlig ikke, vi reiser dit 10 august og alle jeg har snakket med som har vært der skryter veldig av stedet:-). Visstnok veldig barnevennlig og billig å leve der!
Gjest Skrevet 1. august 2008 #9 Skrevet 1. august 2008 Turen er fra Værnes den 13 august! Fader da bestiller jeg den!:-) Stoler på dere dib jenter, ja, hehe:-)
KruseKnallkul Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Hva heter hotellet? Føler meg lommekjent i sunny beach etter og ha vært der fire år på rad. For meg kommer det mye ann på hotellet hvordan det er og feriere i sunny beach.
Lillesnuppis Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 sunny Beach har jeg bare hørt bra om, men reis for all del ikke til Albena. Er visst sump område der. Å svære biller klekkes i juli august har jeg fått høre.
KruseKnallkul Skrevet 1. august 2008 #13 Skrevet 1. august 2008 Tror det blir bra. Dere er nesten i gåavstand til aquaparken. Anbefaler dere virkelig en tur til aquaparken enten i nessebar eller den som ligger der ikke langt unna hotellet deres. Ha en kjempefin tur:)
EnLitenPrins Skrevet 1. august 2008 #15 Skrevet 1. august 2008 Ikke for og skremme deg..Park hotel kontinental er det verste dritthotellet jeg noen sinne har vært på !!! Isåfall, sørg for og komme i 2 eller 3 etasje ! Vi havnet i 1 og der krydde av maur,edderkopper, biller og andre småkryp! Der er heller ikke aircondition så der er drependes varmt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå