Gå til innhold

September jentene:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mange gutter som forventes i september, men hva skal september-jentene hete? noen som har navn klart???

 

Venter en liten tulle om ca 4 uker :-) trolig en liten Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta vår har termin 06.09. og skal hete Filippa - mange rynker på nesa når de hører det, men den vordende far er klokkeklar på at dette er rett navn - og selv syns jeg også det er fint og passe spes. Selv ville jeg valgt Ellinor, men det får bli neste gang:)

 

5 uker igjen - gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Stine Marie dukker nok opp om ca. 4-5 uker. (Tar forbehold...Det må tross alt være hun som kommer. Det er rart det her med navn, vi har alternativer i tilfelle det ikke "passer". :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :):)

 

Termin 29. sept med tvillingjenter :) Tvilling 1: Tiril Marie. Tvilling 2: Frida Sofie :):) Gleder oss masse til å se nurkene :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin 5. september og venter på en liten Ada :) Må jo se om navnet passer også da!

Har lyst på et mellomnavn også da vi har et kort og vanlig etternavn men der har vi ikke bestemt oss ennå. Noen gode ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 4.sept og tror vi venter på lille Madeleine :)

 

Til deg som venter på Ada: dette var favorittnavnet mitt også lenge, men mannen var ikke enig. Tips til mellomnavn:

Ada Othilie

Ada Emilie

Ada Sofie

Ada Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter ei lita jente 20 september, og hun skal hete Martine:-) Vi gleder oss så til å få treffe henne! Bare 7 uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Mange fine navn :-)

Her kommer det nok ei lita Maren om en mnds tid. Oppkalt etter begge bestemødrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra - det skal ikke mer til for å gjøre meg glad enn å høre at noen syns at jeg har valgt fint navn til jenta mi!!! Har vært hos legen i dag, 18 dager igjen til termin. Skulle gjerne fødte snart, men legen tror ikke det kommer til å skje noe den neste uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt usikker på om det var meg du mente - men hvis det var det - jeg skal føde på Universitetssykehuset i Stavanger/ Fødeloftet og er 32 år gammel. Første barnet, og er veldig spent:) Har ikke vært inne på denne tråden på lenge, så det har ikke vært meningen å ignorere deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...