Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Huff.... mye som skal gjøres her nå: rydding på alle rom Skifte på senger vaske klær tørke støv støvsuge vaske gulv Finne frem ting til bursdagsfeiringen på sødag Må bare få med at vi har 260kvm =(
boble <3 Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Oj så stor plass dere har, høres skikkelig deilig ut. *misunnelig* ;0) Bare å hive seg rundt med moppen, tenk så deilig det blir etterpå:0)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Oi så mye dere har å vaske på da!! Føler vi har for liten plass, har jo egentlig ikke det, har bare ikke plass til alt rot hehe.. Men har tenkt å ha slik rydding imorgen. Men pga bekkenløsning og diverse låsninger i ryggen så må vi ta det begge to her alltid.. Jeg gjør mine små ting mens han tar all springing og tunge ting.. Men greit å gjøre det sammen...
metaMORfose Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Ta det som trim, pleier moren min å si. Jeg som både hater husarbeide og å trimme )) Men det er allid deilig når det er over, og ryddinga er det verste. Når alt er ryddig er det ikke noe problem å vaske. Synes jeg da. Og det går som oftest fortere enn jeg hadde tenkt. Jeg prøver å muntre deg opp, men får vel bare avslutte med å si at jeg føler med deg! ))
konvall Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Spar noe av det til etter bursdagsfeiringen. Har lett for å bli dobbelt opp når gjestene har vært der og du må vaske etter dem igjen. Liker å ha det ryddig selv til slike annledninger, så jeg vet det ikke er lett å la vær å vaske. Men prøv......
metaMORfose Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Det der er et veldig godt råd, Konvall! Vi gjorde rent før 8 års bursdagen til gutten, og det kunne vi spart oss. Det er den villeste festen jeg har vært med på.. hehe.. Hadde bare lyst til å leie vaskebyrå etterpå. Fant sjokoladekake i blomsterpottene, sofaen knakk og vi måtte male om peisen. Nei, orker ikke å tenke på det en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå