Gå til innhold

Noen som opplever at vekten staar stille, eller til og med gaar litt ned?


minlilletass

Anbefalte innlegg

Har termin 13. sept, men i de siste to ukene har vekten staatt paa stedet hvil, og heller tippet litt nedover. Er dette vanlig? Har vaert paa ultralyd og babyen vokser helt etter kurven. Hvor mye er det vanlig at vekten oeker de siste 6-7 ukene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

min vekt sto stille helt til uke 33, da hadde jeg kun lagt på meg 1 kg. fra uke 33 til no har jeg lagt på meg ytteligere 2 kg... så totalt 3 kg.

men så lenge barnet vokser normal, er det ingen fare om vekten står stille. Det er bare positivt om man ikke legger på seg alt for masse, da det er lettere å bli kvitt kiloene etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på 5 kg meg frem til ca uke 24, deretter stod vekten stille. De siste 2 ukene har jeg gått ned 2 kg. Jeg er uke 34+6 i dag. Magen derimot følger kurven, og det er det som er viktigst. Er glad jeg slipper å ta av mange kilo etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 34, og har ikke lagt på meg noe de tre siste ukene ca.. Men før det hadde jeg et hopp på ca 3 kg så er bare glad for at det har stått litt stille nå.. Så med skrekk og gru på hvordan jeg ville blitt hvis det hadde fortsatt i samme fart som da.. :) var til kontroll i sist uke, magen vokser så da går jeg ut ifra at alt er bra..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...