Gå til innhold

Når permisjonen er slutt.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er de fleste babyene 9mnd eller 1år. Går dere ut i full jobb? eller deltid eller ingenting?

 

Hva gjør dere? Jeg syns det virker så hardt og sette en 9mnd gammel baby i barnehage så tidlig. Og hvor lenge har dere barna der?

 

Jeg har regnet ut dette, og funnet ut at min lille kommer til og være der fra halv 9 til halv 4, noen ganger halv 5.. det er jo kjempelenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min er 10 mndr når han begynner i bhg. Jeg går ut i full jobb, har fått et lærervikariat jeg håper varer leeenge :-)

 

For noen måneder siden gruet jeg meg så sinnsykt til å begynne å jobbe og å levere fra meg gullgutten til bhg. Vurderte å jobbe kveld og utsette det 1 år. Men gutten min har blitt et lite, hyperaktivt pøbelfrø de siste månedene, og det er helt tydelig at mamma er ikke underholdning nok lenger :-) Så nå gleder jeg meg veldig til jobb og bhg setter i gang, tror poden kommer til å elske å være der :-)

 

Blir ikke så fryktelig lange dager på ham da, pappaen leverer rundt kl 9, og jeg henter kl 14-15, unntatt de dagene vi har langdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...