Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Så er de fleste babyene 9mnd eller 1år. Går dere ut i full jobb? eller deltid eller ingenting? Hva gjør dere? Jeg syns det virker så hardt og sette en 9mnd gammel baby i barnehage så tidlig. Og hvor lenge har dere barna der? Jeg har regnet ut dette, og funnet ut at min lille kommer til og være der fra halv 9 til halv 4, noen ganger halv 5.. det er jo kjempelenge.
petite fleur Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Sønnen min er 10 mndr når han begynner i bhg. Jeg går ut i full jobb, har fått et lærervikariat jeg håper varer leeenge :-) For noen måneder siden gruet jeg meg så sinnsykt til å begynne å jobbe og å levere fra meg gullgutten til bhg. Vurderte å jobbe kveld og utsette det 1 år. Men gutten min har blitt et lite, hyperaktivt pøbelfrø de siste månedene, og det er helt tydelig at mamma er ikke underholdning nok lenger :-) Så nå gleder jeg meg veldig til jobb og bhg setter i gang, tror poden kommer til å elske å være der :-) Blir ikke så fryktelig lange dager på ham da, pappaen leverer rundt kl 9, og jeg henter kl 14-15, unntatt de dagene vi har langdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå