Gå til innhold

Nu skal der tas en liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

siesta:-)

For da blir jeg så fin og opplagt i kveld:-) Ikke sant Snulder;-D

For i kveld er det bryllupsfeiring som står på tapetet og hele dagen har gått med til å hjelpe til og være med underveis, at en stakkar blir helt sliten må skjønne:-)

Så nå skal jeg logge av og lukke øynene i et svalt soverom på min egen prinsesseseng:-) Med en ert helt neders, sånn at jeg kan irritere meg bittelittegrann:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg vil også i bryllup.

Nå er de fleste jeg kjenner gift, men siden endel har begynt å skille seg så er det jo en viss sjanse for bryllup nr. 2:o))

Kose deg i bryllup.

Og den prinsessesøvnen i prinsessesengen med prinsesseerten under prinsessemadrassen må jo bare ha vært den beste søvnen:o))

Skrevet

Jeg antar powernappen er tatt og danskeskoa er på! Og JA jeg vil tro du er temmelig fin og opplagt nå! Mangler nok bare selskap ala skeiv nordlending...hehe..

Skrevet

Ha ha, ikke fest uten skinnvest (å nei, det er trøndere det....)!!

Håper du koser deg på fest!! Kjenner jeg deg rett så er det akkurat det du gjør :)

Skrevet

Å jada, det står da ikke på det nei:-)

Kose meg er jeg god på:-)

Men jeg blir så forbaska trøtt at jeg føler at jeg har vært på fyllefest........................................................................................................................hahahahaha:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...