Gå til innhold

Spørsmål om modningsakupunktur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har hatt det før fødsel? Funket det? Hvor lang tid gikk det fra dere fikk det til fødselen startet? Og hvilken uke fikk dere det i?

Det ble satt nederst i ryggen hos dere, sant? i bekkenet liksom?

puh.. mange takk til dere som gidder å svare :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare på om det funker, men håper å finne det ut snart!

Var til modningsakupunktur i dag og fikk nåler i føttene, oppover leggene, nederst på ryggen, oppå hånden mellom tommel og pekefinger (skulle presse baby nedover) og i øret. :)

Håper det hjelper.. Har kjent veldig nedpress etter jeg kom hjem, så det er jo et godt tegn ihvertfall :)

Skrevet

Heisan :)

Jeg fikk min første modningsakupunktur på onsdag denne uka.. jeg er i uke 40.. Da satte jordmor 1 nål på hver fot, 1 nål noen cm nedenfor navelen og 1 nål på hver hånd... Jeg begynte samme kveld å få ubehag nederst i magen og i ryggen, torsdag kveld kom meget ubehagelige men uregelmessige rier som begynte lett men opptok seg og gikk gradvis ned igjen. Hver ri varte i opptill 12 min hver gang men litt utpå morran i dag så kjente jeg ikke noe mer av riene. Har bare litt murringer. Var på en ny akupunktur i dag.. Da satte jordmor flere nåler enn sist gang.. de samme stedene som sist pluss 1 på hver legg og 1 nål på et punkt like under kneet på hvert bein.. Hun sa at riene var positive tegn på at fødselen nærmet seg:) Kanskje du kunne skje noe i hælja sa hun:) Så venter spent på nye rier...

Skrevet

oi... jeg fikk kun 4 stykker bake neders i ryggen, 2 på hver side.. Manuellterapeuten min som satte de.. Tar tiden på kynnerne, eller rier?? Det er 3-7 minutter sålangt...De er vonde iallfall...

Skrevet

Da er det helt sikkert rier.. Kynnere gjør jo itte vondt. Morro når man merker noe på kroppen når fødselen nærmer seg:)

Hvor langt er du på vei??

Skrevet

ja spørs om det ikke er noe mere, det er jo vondt nederst i magen, og det kommer jevnlig, 6 minutter i mellom...og varer1-1,5 minutt......håper det fortsetter!! tør liksom ikke kalle det rier, men kan godt være det, tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...