Gå til innhold

Oppdateringer fra meg... :o)

Anbefalte innlegg

Har fått en runde med modningsakupunktur i dag!

Lurer på om det blir å skje noe av den grunn? Noen her som har prøvd?

Del gjerne erfaringene deres med med meg :o)

Ellers har vi handlet inn til bursdagsfeiring i helgen, og vi fant gave tilslutt :) Det ble Otto Oter fiskestang og en sånn Bruder John Deere-traktor for å leke med... Så blir det sikkert bra :)

Men glemte selvfølgelig å sette inn bursdagsannonse i avisen, så den kommer ikke før tirsdag, tydligvis. To dager for sent, men pytt pytt.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138352177-oppdateringer-fra-meg-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ble nålene satt? Vet ikke om det var modningsakupunktur eller noe annet jeg fikk, men sammen med stripping så gjorde det i hvert fall susen her i gården. Fødte jo dagen etter. Kjente murringer hele ettermiddagen og kvelden også ballet det på seg etter det. ;)

De ble satt bake, nederst i ryggen, ca bekkenområdet.. 4 nåler... har jo ikke blitt strippet da, var manuellterapeuten min som gjorde det....

Har nå hatt rimelig vonde kynnere med 4-10 minutters mellomrom i 3 timer... men er redd de skal avta!....

håper sååå at det skal komme i gang! :)

Det var ikke de samme stedene som nålene ble satt hos meg så da var det vel kanskje igangsettingsakkupunktur jeg fikk da... Aner ikke, glemte å spørre!

Hadde ubehagelige kynnere fra 22:00 til 24... kanskje.... så begynte det å bli ordentlige rier.

Annonse

Synd det stoppet opp! - Jeg prøvde alt mulig fra brystvortemassaje, sex flere ganger daglig, opp og ned trapper, te, kanel - og mer jeg ikke husker! - Men ingenting nytta, jeg gikk 5 dager over med 2.mann - Får håpe du har bedre effekt av sånt enn jeg hadde :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...