Gå til innhold

Oppdateringer fra meg... :o)


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Har fått en runde med modningsakupunktur i dag!

Lurer på om det blir å skje noe av den grunn? Noen her som har prøvd?

Del gjerne erfaringene deres med med meg :o)

 

Ellers har vi handlet inn til bursdagsfeiring i helgen, og vi fant gave tilslutt :) Det ble Otto Oter fiskestang og en sånn Bruder John Deere-traktor for å leke med... Så blir det sikkert bra :)

Men glemte selvfølgelig å sette inn bursdagsannonse i avisen, så den kommer ikke før tirsdag, tydligvis. To dager for sent, men pytt pytt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor ble nålene satt? Vet ikke om det var modningsakupunktur eller noe annet jeg fikk, men sammen med stripping så gjorde det i hvert fall susen her i gården. Fødte jo dagen etter. Kjente murringer hele ettermiddagen og kvelden også ballet det på seg etter det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble satt bake, nederst i ryggen, ca bekkenområdet.. 4 nåler... har jo ikke blitt strippet da, var manuellterapeuten min som gjorde det....

 

Har nå hatt rimelig vonde kynnere med 4-10 minutters mellomrom i 3 timer... men er redd de skal avta!....

håper sååå at det skal komme i gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke de samme stedene som nålene ble satt hos meg så da var det vel kanskje igangsettingsakkupunktur jeg fikk da... Aner ikke, glemte å spørre!

 

Hadde ubehagelige kynnere fra 22:00 til 24... kanskje.... så begynte det å bli ordentlige rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her stoppet det opp igjen, var nok bare en reaksjon på de nålene, så neste runde på tirsdag får jeg be han sette noe med enda mere action i, kanskje det skjer mer da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd det stoppet opp! - Jeg prøvde alt mulig fra brystvortemassaje, sex flere ganger daglig, opp og ned trapper, te, kanel - og mer jeg ikke husker! - Men ingenting nytta, jeg gikk 5 dager over med 2.mann - Får håpe du har bedre effekt av sånt enn jeg hadde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...