Gå til innhold

El vært eller rundt hjørnet eller....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt CB-digital sin el-test og fått utslag på den hver mnd. Pleier å få el på dag 13-14 (et unntak med lang syklus da jeg fikk utslag på dag 22). Testet hver mnd fom februar, bestandig ettermiddag.

Denne mnd er jeg litt usikker på hva som har skjedd. I dag er jeg på dag 16 og fortsatt negativ el-test. Men på dag 13 (tirsdag) var teststreken på selve pinnen nesten like sterk som kontrollstreken. Ventet derfor å få positiv el-test dagen etter. Men istedet har teststreken bare blitt svakere og svakere. I dag synes nesten ikke teststreken i det hele tatt.....Vondt i korsryggen i dag og i går, og litt murringer, men ikke noe mer enn det..Pleier å ha dette under el. Tror dere el har vært, selv om jeg ikke fikk frem det positive symbolet på cben, eller tror dere el kan komme senere denne syklusen? (slik som den lange syklusen jeg hadde en gang) - hvis det er tilfelle synes jeg bare det er rart at teststreken ble sterk og så svakere igjen....eller kanskje el rett og slett ikke kommer denne syklusen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...