Resilience Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hos hudpleiere. På nettet: på lookfantastic.com og strawberrynet.com i allefall... Og på hqhair.com
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 du burde gå til en hudpleier å få hudanalyse før du bestiller noe som helst sånn at du ikke bestiller feil produkt:)
Mammas lille gullgutt Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 Okej! Leste forresten ett eller annet sted at det ikke var lurt å gå til hudanalyse under graviditet? Det kan vel ikke stemme...? Har ikke vært på det før jeg altså, men hva skjer ved en sånn analyse da?
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 det er bare å gi beskjed til hudpleieren om at du er gravid, så bruker de ingen produkter som kan være skadelige:) jeg fikk analyse av huden da jeg var og fikk dyprens jeg, og hun bare studerte huden min nøye og spurte meg om forsjellige ting før hun fant fram til de rette produktene.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 man må gjærne ta hudanalyse som gravid for huden trenger rette produkter til hud tilstanden din som ofte endres under gravditet.. men d kan være lurt å ta en til etter svangerskapet for å sjekke hvordan huden din er da
Mammas lille gullgutt Skrevet 2. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2008 Da skjønner jeg! Takker for svar, da er det bare å ringe hudpleier på mandag! :-) Dyprens hørtes heller ikke dumt ut.. :-) Og kanskje en liten massasje.. Hehe... Må jo skjemme bort meg selv litt syns jeg... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå