Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Skal ut å spise i dag og tenkte i den forbindelse å reise dit. Vi er stort sett alltid på Aker Brygge eller hos favoritten "Hos Thea", men tenkte å prøve litt annet nå da.. Noen som har vært der? Har dere vært fornøyde med kjøkkenet og servicen? Alle tilbakemeldinger taes imot med takk :-)
Saltlakris Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Dinner er veldig bra, både service og mat har jeg vært kjempe fornøyd med når vi har vært der. Anbefaler også Nodee på Majorstua, lurer på om det ikke er samme eier, men hyggeligere lokale og fin uteservering der Kos dere!
cocochin med to små Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Veldig fornøyd med Dinner! Kjempegod mat og miljø. Men et tips kan være å velge "mild" eller hva det heter på hot-grad når man bestiller, det er mer enn sterkt nok nemlig! (med mindre man er sånn som er ekstremt glad i sterk mat da, jeg er ganske glad i det selv, men mild holdt der!)
flypapir Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Har bare vært der en gang jeg da, men må si at jeg likte stedet veldig godt! Nydelig mat og god service..
Lille Lu Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Dinner er absolutt å anbefale! Min favoritt restaurant i Oslo. Kjempegod mat - men obs at den er litt sterk!! Og kjempebra service. Kan være vanskelig å få bord - må som regel bestille i forveien dersom det er på populære tidspunkt iallefall.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2008 Takk for alle tilbakemeldinger :-) Desverre så var det helt fullbooket i kveld, så vi fikk ikke plass... Ble en tur på Bygga igjen da... men, deilig å sitte ute og jeg fikk sjokolade foundaten min til dessert, så kvelden ble herlig den :-)) Skal absolutt på Dinner neste gang, men skal huske å bestille bord litt tidligere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå