Nanamor Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Der kom tr igjen ja... og jeg går over i 5 pp... denne dagen er like kjip hver mnd... begynner å bli skikkelig utålmodig her nå. Vil ha spire i magen NÅ!!
MilleMamma84 Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Jepp... Har like mange pp som deg nå og begynner å bli lei jeg også. Var skikkelig gira i begynnelsen, men nå begynner spiriten å forsvinne litt. Venter på tr og har ingen tro på noe denne måneden heller. Er lite her inne også så er ikke helt med for tiden... litt for negativ ja, men ny pp, ny sjanse. Vi for bare håpe på det beste å tro at vi blir gravide når vi minst venter det...=)
Nanamor Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Ja er sjelden her inne jeg også for tiden.. blir litt rett før ikm, men er langt ifra så spennende som de to første pp'ene.. Lykke til, håper du er heldigere enn meg, hvis ikke så får vi satse på at det blir en mai baby, hadde jo ikke vært feil det heller
Mamma-til-3-jenter Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Jeg har også nettopp fått tr, og går også inn i 5. pp. Begynner å bli utålmodig... Håper det blir spire i magen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå