Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Er i uke 24. Jobber i kommunen med fast lønn. Når og hva gjør jeg i forhold til svangerskapspenger. Hvor søker jeg? Hva slags info trenger jeg?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Du må søke om permisjon fra arbeidsgiveren din, og det regner jeg med at du vil få. Deretter må du til NAV trygd. Du og din partner bør snakker om hvor lenge du skal ha permisjon og om han også skal ha permisjon. Alt opplysning finner du hos NAV trygd.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Når du er offentlig ansatt tar du ikke kontakt med Nav Trygd selv. Dette ordner din arb.giver. Du får heller ikke foreldrepenger fra Nav, men fra kommunen du jobber i, som igjen får refundert fra Nav. En stor fordel med å være offentlig ansatt, er at du opparbeider deg feriepenger for hele perm.perioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå