Gå til innhold

Alle sier jeg ikke er så stor, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

følger symfusmålet nøyaktig. Men det jeg egentlig lurer på er:

Flere som føler seg sprekk ferdig????

Magen min er ganske har hele tiden og føler det ubehagelig. Å så har jeg tre uker igjen til termin.....kommer til å revne midt på magen føler jeg;)

Begynner kanskje å bli litt utålmodig ja;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat som meg.

Alle sier jeg har så liten mage.De 2 siste målingene har jeg ligget på streken og litt over før det.

Er enig i at jeg ikke er så veldig stor,men er da ikke så liten heller....

Magen er konstant hard og har vært det egentlig hele tiden.Men det blir vel sånn når magen er liten?Mindre plass for baby??Ikke vet jeg.

Har 2 uker igjen og er så dritt eli den magen som ligger og moser ribbena.....venter enda på at den skal synke.

Skrevet

Hehe alle sier jeg har liten mage, men jeg sf målet mitt ligger godt over det skraverte området...

Jeg bryr meg egentlig ikke, magen er tydligvis stor nok for lillegutt, håper bare ikke han trives FOR godt der inne...

Skrevet

hei hei. ser vi har termin på samme dag:) jeg og føler meg rimelig sprekkeferdig. har fått høre gjentatte ganger: " nei nå er det vel rett før du sprekker" hehe.. magen min har sunket for noen uker siden så er lettere å puste nå, men jeg har veldig masse kynnere å er avhengig av å ligge å støtte magen inntil en pute om nettene... (våkner om jeg har snudd meg uten å dra den med meg i søvne) hehe:P jeg og følger symfyse målene nøyaktig forresten. ligger helt på streken å har aldri vært under eller over den..

Skrevet

kan ikke skryte på meg at jeg har så liten mage hehe..men kjenner d begynner å bli skikkelig strevsomt med den magen overalt..jeg brant meg på magen her om dagen,å her en annen dag fikk jeg glovarmt vann på den..:(

når ungene skal kose med meg så "doiing"der kom d en stor mage i veien ja..

ikke kan jeg ligge på magen (favorittstilingen min)

vanskelig å ta på klær å ikke minst å smøre beina med solkrem ..men så gruer jeg meg til magen er min igjen..å alt d overflødige med hud å fett henger å slenger overalt æsj..hehe..d å føle seg blaut feit er ikke noe kult d heller..men men..bare en ting å gjøre med d..;)

Skrevet

til redorkide:

farmoren min fikk glovarm damp over magen sin da hun gikk høygravid med min far. (hun løftet på lokket til en panne) å da han ble født hadde han en rød flekk/arr på ene leggen sin. legene mente det kunne være pga den varme dampen.. men dette var altså for 48 år siden så kan godt være det er heelt feil.

men noen som vet om dette kan stemme? ble litt bekymret for har mange ganger sittet i solen å når eg har kjent på magen har den vært gloo varm.. kan det på noen måte gå ut over den lille?

Skrevet

huff da..nei heldigvis var d ikke så gale at jeg fikk store skader..fikk et merke men ..dette hørtes litt rart ut syntes jeg..at han fikk merke på foten pga d?d er jo så mangen lag med hud,vann livmor å fett å alt..d kan ikke være et fødselsmerke han fikk da?

tror ikke du skal bekymre deg over d..d kan bli litt varmt for babyen har jeg hørt ,hvis en soler seg mye med bar mage..men om d stemnmer vet jeg ikke..men jeg dekker som regel til litt av magen i tillfelle d skulle bli litt varmt der inne for han:)

Skrevet

ja jeg og syntes det hørtes velli rart ut.. for skulle tro de tålte mer enn det.. var nok helt sikkert et fødselsmerke..:) ja jeg og pleier å dekke til magen litt når jeg kjenner det blir for varmt.

er heldigvis bare 20 dager igjen i dag med alle disse bekymringene.. kommer nok til å være en haug med bekymringer etter han er født og, men føler man har litt bedre kontroll over den lille da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...