Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 6.uke... Hadde mitt første ivf-forsøki juni men menstruasjonen kom 16.juni. Hadde utslag på eggløsningtesten 5. og 6.juli og ble da gravid på "egen hånd". Saken er at jeg har aldrig gjort dette før... vært gravid altså. Så jeg er jo ikke optimist hele tida for å si det sånn.

Startet uka med litt beige utflod. Nå har det vært bitte-litt hver dag i 5 dager, helst på ettermiddagen. Var hos legen med dette idag men hcg'n så fin ut så han ville ikke gjøre noe mer med det nå. Merker ikke så mye til at jeg er gravid bortsett fra tisser mye, trøtt og vond i korsryggen. Kjenner det er noe i brystene men veeeeldig lite. Hvordan er det med alt det her? Den "beige" utfloden og manglende symptomer... Kan noen fortelle om deres erfaring så tidlig i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var som om jeg akkuratt skulle skrevet det selv=p Bortsett fra at jeg vet ikke om jeg er gravid i dt hele tatt! Hørt at mange har farget utflod i svangerskapet og at det er normalt som oftes!! Mange mangler også symtomer.. hehe:)

Skrevet

Hei dere. jeg har hatt brun/beige/gul/ og hvit utflod om hverandre mesten hele tiden. Har hele tiden hatt lite symptomer untatt litt uggenhet hele dagen. Jeg er nå gravid i uke 14 med tvillinger. Utfloden vår skal vist ta med seg litt rusk og rask og kan ha litt forskjellige farger uten at det gjør noe som helst!!!!

Jeg hadde til og med mørke brun utflod, men det gjorde ingen ting!! Lykke lykke til!!!

Skrevet

åååh, jeg blir så glaaad når jeg ser sånne positive innlegg, TUSEN TAKK :D

Skrevet

hatt brun og tilogmed lyserosa utflod ganske lenge,var på ul og alt var fint! legen sa at det kan briste blodårer oppi skjeden,og blødningen er såpass liten så den blir liggende der oppe og kommer ut litt etter litt som farget utflod!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...