prins06,prinsesse09 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Noen med erfaringer med syden tidlig i sv.skap. Vi reiser til tyrkia den 27 august og da er jeg ca 8 uker på vei. Er det noe jeg bør passe spesielt på da? Fant forresten ut i dag at jeg var gravid:) Har en sønn fra før på 2 år og 5 mnd:)
Fire småtroll Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Jeg vil si det kommer helt ann på hvordan du tåler varmen i utgangspunktet, for du tåler den gjerne litt dårligere når du er gravid... Jeg var "bare" i Italia da jeg var 10 uker på vei med andremann, men det var heltebølge og godt over 30 grader i skyggen. Luften i Roma sto stille og dirret, det var 40 grader i sola. Jeg som ikke er så varmesterk i utgangspunktet holdt på å dø. Seriøst, følte jeg skulle svime av hele tiden, var svimmel, uvel, kvalmen ble dobbelt så ille osv. Jeg sleit skikkelig, hele ferien var ødelagt... Men er du som min mann, som ikke kan få det vamt nok, som nyter det og koser deg til vanlig, skulle du greie deg fint bare du får nok drikke. Du trenger ikke tenke på noe annet enn her hjemme, ikke spis rå grønnsaker som ikke er skikkelig vasket eller skrelt, ikke spis kjøtt som ikke er gjennomstekt osv. Drikk masse vann. Du får det sikkert fint, siden du i utgangspunktet har valgt Tyrkia i august regner jeg med du er glad i varme ;-) Gratulerer med den lille spiren!
girl23 *har fått prinsen sin* Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Hei. Jeg var og i tyrkia i slutten av juni og over i juli. Var 11 uker på vei når jeg reiste. Det var ikke noen problem. Bare huske å drikke masse og ligge litt i skyggen innimellom. Skjøle deg ofte ned Der nede er de veldig flinke til å ta hensyn til det at man er gravid med tanke på maten. Kos deg og nyt ferien. Det går veldig fint. God tur og lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå