Gå til innhold

Varmt.........


Snart mor til 2 gutter

Anbefalte innlegg

Til nå har det gått helt fint, men en ny dag med over 30 grader i skyggen tar på... I morgen er det heldigvis meldt regn og 21 grader - hadde aldri trodd jeg skulle si dette........ 29 dager til termin og har nå fått vann i kroppen - skyldes nok varmen. Kanskje det også blir bedre når det blir litt kaldere...

 

Litt syting må være lov nå..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja.. har heldigvis ikke vært så plaget med varmen jeg heller... men må innrømme at det skal bli litt deilig med regn og at man heller kan kose seg inne enn å ha dårlig samvittighet for "at man ikke får noe ut av de fine dagene". Orker ikke sitte i sola lenger, så det kan egentlig være det samme... 1 uke til termin... gi meg heller litt avslappende regn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det ikke bare er meg...nå er det 5 dager til tremin. Jeg er så lei av å være varm og av å svette...kunne bodd i dusjen. Tenkte på det i dag når jeg skulle kle meg...hva skal jeg ha på meg...jeg orker ikke å være varm...orker ikke å ha så mye klær på meg. Nå har det begynt å regne å temperaturen er helt hærlig.

Er egentlig en person som fryser lett.

Har hørt at du svetter utrolig mye etter fødsel også...så det er ikke helt over enda jenter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...