Gå til innhold

Har vært på ul i dag...SJOKK!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det to i magen!!!!!!!!!!!!!!! En jente og en gutt!!! :)

Litt sjokkskada, men begynner å komme seg!

Klarer ikke å skjønne at bildene jeg fikk er av mine barn..

Fikk ny termin også, på selveste julaften! Bedre gave kan man vel ikke ønske seg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenk 2 å glede seg til - Fantastisk. Gleder meg sånn til ul om ca 3 uker

Skrevet

Gratulerer:D:D

Skrevet

Ooi, gratulerer!!

Har du barn fra før og eller er disse de første? :)

Har du mye tvillinger i familien?

Må si jeg er spent jeg og, har to (+ bonusunge) fra før, så det er for såvidt nok med èn, men man vet jo aldri:D

Skrevet

gratulerer.... så morsomt da:-))

jeg hadde selv håpet på 2 siden magen var såpass stor. men det var nok bare en der inne.

Skrevet

De er våre første! :)

Vi har jo spøka litt om det siden både mamma og farfar er tvilling, men trodde ikke toeggede var arvelig..eller er det det som er kanskje? :) he he! Hadde uansett ikke trodd det altså, helt lamslått her! Men sitter å se på den DVD jeg fikk fra ul, de er så skjønne! :) Stryker seg over ansiktet og ser virkelig ut som de koser seg der inne! :) Får god oppfølging framover nå da, så det er betryggende! Blir ul annenhver uke framover, så er jo veldig heldig som får sett de så mye! Legen har 4D ul! :) Alt man har planlagt og tenkt må man liksom bare gange med 2 nå, men spente besteforeldre vil bidra med saker og ting her! Så har hvertfall ikke de største bekymringene der! Oi oi, spennende tider framover! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Toeggede tvillinger er arvelig. Eneggede tvillinger kan oppstå hos hvem som helst uten noen forhistorie med tvillinger i familien. Det med fruktbarhet kan nedarves og du løsner vel egg i fleng du da. Hehe :) Eneggede deler jo seg fra ett og samme egg, så det er bare en litt mer avansert form for celledeling som oppstår uavhengig av fruktbarhet.

Lykke til med dine to små :)

Skrevet

hei og gratulerer så mye. Jeg har selv tvillinger på 6,5 år nå og venter nr 3. Var på tidlig ul i uke 8+4 for å få vite om det var fler enn en, men legen fant bare en baby. Jeg leste masse om dette når jeg selv var gravid med tvillinger og som tidligere nevnt er tvillinger arvelig, men bare i dame rekker (mor, bestemor osv) Det går da på eggeløsning. Noen tror at det kan komme fra både mamma og pappa men i det skal i litteraturen ikke være tilfelle. Ønsker deg masse lykke til og du skal få en fin tid i møte.

Skrevet

skjønner at det kan ha vært et sjokk ja ;) Gratulerer så mye! Og så stas at det er en av hver da =)

Skrevet

Gratulerer så mye med dobbel lykke :0)

Skrevet

HERLIG!!!!! Gratulere så mye!!!!! Fantastisk med to. Jeg venter eneggede selv og det er spess altså!!!!

Skrevet

Jøss, det var litt av en nyhet å få! Skal på ul til mandag, og jeg er stoooor- så jeg er litt spent på om jeg også får samme beskjed.....:-)

Masse lykke til fra meg!

Skrevet

Lykke til på mandag!!! :)

Spennende da! ;) utrolig beskjed å få altså! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...