bestemt oss:) *mamma* Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 hm.. var på toalettet i sted.. og hadde litt blod på papiret.. Ble litt engstelig da! Har ikke hadd noe blødninger før i svangerskapet..
Phu Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hmmm det trenger ikke være noe spes, men ta kontakt med legen din eller jordmor du. Sånn at du får konstatert at alt er ok så slapper du mer av... Lykke til.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Var bare en liten blødning. Har ikke mer nå. Men blir det mer så skal jeg ringe gitt.. takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå