LinnisR83 Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 Dere skjønner jo ingenting..... Hør her nå. De beste mødrene er 25 år!!! De skal ikke være blonde, de skal ikke bo mer nord enn Trondheim, ikke mer sør enn Arendal, ikke ha tattoveringer eller piercinger, ikke ha noen fordommer....de skal være topputdannet direktører hele gjengen, og ikke ha mindre enn 5 mill netto i året. De skal ikke bo i en gul leilighet i byen, de skal ha stoooor plass i en stooor,hvit villa utenfor Frogner som har båtplass og strandlinje. Mor skal ikke ha kviser og ikke korte negler. Det representerer nerver. De skal ikke ha kjæledyr, da baby kan få masse rare allergier og sykdommer. Mor skal ikke være kortere enn 1.55, og ikke høyere enn 1.75. Høyde = intelekt! Mor skal ikke ha berørt alkohol eller sigaretter 7mnd 23dager 14timer og 17sekunder før baby ble unfanget. Bilen mor og far skal ha, kan ikke være gamlere enn en 2010modell, og du er ekstra god mor om du har en firhjulstrekk stasjonsvogn, med bakovervendt barnesete selvfølgelig. Men det vet dere jo! Så ... for å konkludere...jeg må forte meg fordi jeg må løpe til abortlegen for å få fjernet mitt 36uker gamle foster, for jeg er/har ikke disse kriterene til å få barn riktig ennå. Mangler forsåvidt bare bilen, men jeg skjønner...Jeg er ikke egnet til å få barn! Håper de fleste skjønte ironien i dette innlegget, og jeg må legge til 17 eller 37...spiller da INGEN ROLLE! Og det er da opp til hvert enkelt individ om de vil bære frem et barn eller ikke. All respekt til dere unge mødre, og all respekt for dere eldre mødre, og sist men ikke minst, alle i mellom og under og over også...all respekt til dere og!
Gjest Skrevet 1. august 2008 #2 Skrevet 1. august 2008 Hehe:D Strøk på alt der jeg gitt:P Flott innlegg!!
LinnisR83 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2008 Du får trøkke`n oppi igjen, sjokkidorrisei, for slikt aksepteres ikke! Hehehe...Neida. Begynner bare å bli lei av disse 40år vrs 18år debattene. For å ikke snakke om de PERFEKTE mødrene som slenger ut av seg saker som ikke henger på greip. Im 100% sure at du er en flott mor Tittentei, så la poden være du
LinnisR83 Skrevet 1. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2008 PS lykkelig+spire: Jeg er ganske sikker på at du er med i de 99% som strøyk på denne ja. Så dånnt ju vørry
Lacey*har fått erta Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Kan jeg få min siden jeg er innenfor høyden og ikke har røyka eller drikker? Bare så ufattelig vondt å skulle knipe igjen når han bestemmer seg for å komme ut om en 10-11 ukers tid
LinnisR83 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2008 Njjjaaeeeaaa...Okay da. Siden jeg beholder min, og kun har båtplassen iorden! Hehehe Og bor over Arendal og under Tr.heim. Men jeg ser du har 10-11 uker på å fikse det uferdige livet ditt(!!!!!) til å bli en perfekt mor, så jeg foreslår at du setter igang asap! Litt værre med meg, da jeg skal ha om 3 uker og jeg har ikke sett snurten av en bil i 2010 mod. Hehehe. Stå på damer. Tror vi blir flinke mammaer uansett jeg!
Maren og snella Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Miiiiiiiiiiiip! Jeg stryker jeg også!!!!!! Er minst 4 månder under 25. Ikke har jeg bil, ikke er jeg gift, ikke har jeg villa.... Oioioi! den poden jeg planlegger kommer til å bli fjernet av barnevernet før jeg når andre trimester! Om jeg ikke bli kastrert innen den tid......
Lacey*har fått erta Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 *gisp* Er du ikke gift???? herregud hvordan skal det gå med ungen din? Tror kanskje jeg ringer barnevernet med en gang jeg, for du kommer sikkert til å bruke billig vogn, ha ullteppe klistert fast med gaffateip foran åpningen på vognen, bruke feil klær, og ha et merke på bilstolen som vi andre ser ned på! fytti, Maren i myra! ;p
Lacey*har fått erta Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Ja, dæven du sliter Linn! Hadde jeg vært deg så hadde jeg kryssa beina når riene starter. Jeg bor i allefall på riktig side av Oslo:)
nr.4 i oktober Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 Hehehe, bra innlegg HI, ler så jeg rister. (og stryker jo på endel "kriterier" der selv.) Kan jo umulig være egnet som mor jeg heller utifra dem. Og IHVERTFALL ikke til 4 stk, hjelpes.. stakkars barn.
LinnisR83 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. august 2008 Ja, Lacey. Har bestillt time til igjennsying. Her får han ikke komme ut før jeg har tatt master i bed.øk. og har alle de andre kriteriene som hører med. Kan jo ikke bare komme sånn når livet mitt ikke er klart! Dumme barn! Kanskje han kommer ut før konfen sin? Hmmm...Vi får se. Åh...Gurimalla nr.4 i oktober. Du får IKKE lov å ha så mange barn, så du får enten omplassere 2 av de, eller får du også kontakte legen din mtp å sy igjen skrævet! Hva tenker du med? Eggstokkene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå