Gå til innhold

er det svangerskaps kløe? samme som skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klør sånn på tærne mine og har blemmer og røde prikker på deler av foten og spessielt på tærne mine. det svir og klør noe helt forferdelig.

er det svangerskaps kløe eller er det noe annet? trodde liksom ikke man fikk blemmer av den kløen....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Dytter på denne. Jeg har også fått kløe på føttene, på siden og oppå føttene. Har ikke blemmer.

Skrevet

hehe vi er sikkert normale :) men er greit å vite da. så slipper man å ringe legen i ett sett når man får litt plager :) håper noen kan svare oss.

Skrevet

er det ingen som vet?? klør meg forderva snart :(

Skrevet

dytter, har samme problem.

Skrevet

hehe vi kan vist mye her om slimpropp, rier, forgiftninger og mye anet, men ikke kløe?

mamma bestilte time til meg hos lege vakta så skal dit halv sju. kan kanskje gi dere andre et svar på det da :)

Skrevet

Normalt får en ikke utslett av svangerskapskløe, men det kan forekomme. Kløen kan melde seg på hele kroppen, men den farlige kløen opptrer oftest på fot- og håndflatene. Det som kan være farlig er hvis kløen skyldes opphopning av gallesyre i kroppen. Dette kan påvises ved å ta fastende blodprøver hos legen. Som regel er svangerskapskløe ufarlig, men skal alltid sjekkes ved å ta disse prøvene. Har hatt dette selv, så derfor mine kunnskaper om dette:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...