konemor med gutt+spire:) Skrevet 1. august 2008 #1 Skrevet 1. august 2008 jeg klør sånn på tærne mine og har blemmer og røde prikker på deler av foten og spessielt på tærne mine. det svir og klør noe helt forferdelig. er det svangerskaps kløe eller er det noe annet? trodde liksom ikke man fikk blemmer av den kløen....?
konemor med gutt+spire:) Skrevet 1. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. august 2008 ingen som kan hjelpe?
mozell Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Hei! Hvor langt er du på vei? Det kan være det er svangerskapskløe ja - jeg hadde det sist gang mot slutten av sv.skapet. Begynte med prikker på magen husker jeg, og så bare eksploderte det over stort sett hele kroppen. Poenget er, jeg ville tatt en tur til lege for å sjekke det ut - det kan jo selvsagt være noe annet også. Og...ikke alle leger vet hva det er for noe. Min var sikker på det var matallergi...helt til jeg kom på hudavdelingen på Haukeland og de sa noe annet. Håper de har blitt litt mer obs på det nå. Lykke til i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå