Gå til innhold

Hvordan står det til med strekkmerker??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ingen før uke 34 nå har jeg masse masse...

Skrevet

magen er full, har hatt de veeeldig lenge!!!!! fått 3 stk under puppene også.... kjedlig.......

Skrevet

ser ikke ut :( jeg hadde noen fra før faktisk fordi jeg var/er overvektig men nå er det helt grusomt! :(

men jeg prøver å trøste meg med det at greit det ser ikke ut nå, men de blir ikke sånn for resten av livet. de blir mye mindre synlige og magen kan faktisk bli stram selv om de er der. og med årene blir de bare mindre og mindre synlige og da forfaller jo kroppene våre uansett hehe :P

Skrevet

Har ikke oppdaget noen enda, men sjekker i "spenning" hver dag. Uke 36 nå.

Skrevet

Har kommet tre stk snikende den siste uka:( Kjipt! Men de er ikke så veldig synelige... Har 21 dager igjen!:D

Skrevet

Uke 40 og + 22 kg. Har ennå ikke fått noen. Håper jeg slipper unna!

Skrevet

Er 12 dager på overtid og har ikke fått noen nye. Har noen fra sist sv.skap men jeg klarer fint å leve med de . Hadde vært surt å fått nye nå i disse overtidsdager da :-/

Skrevet

jeg hadde ingen med mine to første. Kan ikke se noen nå heller. Så håper jeg slipper unna denne gangen også.

Men er det noen, så er det isåfall ikke mange :)

Men har jo 4 uker igjenn da..

Skrevet

Ingen enda, er 37+6 idag.

Min mamma hadde heller ingen før hun gikk på overtid med meg, så er forberedt på at de kommer heeelt på slutten da..

Skrevet

Er straks 29 uker og jeg ser fremdeles ingen strekkmerker - annet enn de som kom sist ;) Huden har jo vært tøyd ut på det meste en gang tidligere så jeg håper det ikke kommer noen nye denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...