Gå til innhold

Tidlig Ultralyd i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ringer jeg for å få tidlig ultralyd i Bergen. Er 9 uker på vei, å vil ha en ultralyd i uke 13.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på gulesider.no kommer opp mye der.

Feks. majorstuaklinikken.no

Volvat.no

Skrevet

Takk for tips.

Går ikke tilbake til Volvat, har vært der en gang og aldri mer!!!

Noen som har noen erfaringer?

Skrevet

Ikke fra Volvat;)

Men fra steder å ta tidlig Ultralyd:))

Skrevet

hør med sentrumsllegene..

ligger i samme bygg som togstasjonen:)

jeg fikk der dagen etter jeg var på legevakten forrige gang jeg var gravid.hadde noen små blødninger.

men det koster masse masse penger.

men i mitt syn er det verdt det for å se om alt er fint

Skrevet

koffor ikke Volvat? eg har vært der flere ganger og de er kjempeflinke! der jobber til og med sjefen over alle gynekologene i hele helse bergen! han som lærer de opp og kontrollerer de altså..

Skrevet

Takk for tips. Skal bare ha vanlig ultralyd, venter med 3D til litt lengre ut i svangerskapet;)

Har ikke vært på ultralyd på volvat. Men var der den dagen jeg fant ut jeg var gravid. Ringte de, fikk beskjed om at jeg måtte han en dobbeltime som kom til å koste 1200, at jeg skulle på labratoriet,til lege, og til gynekolog.

Var kun hos lege og skulle ta blodprøve av en som aldri hadde tatt det før(hun sa dette selv), jeg nektet å fikk da en annen.

Den kvinnelige legen het ISAKSEN, og mer ufordragelig kvinnemenneske skal man lete lenge etter.

Hun fylte ut dette grønne "gravid skjemaet" i hytt og pine, uten å spørre meg om noe. Og hun var direkte frekk og ufordragelig.

Da jeg skulle betale kom det på 1800 kroner, og jeg hadde vært der i 20 min til sammen!

Jeg betalte bare 1200 til slutt, siden det var d jeg hadde fått opplyst. Men legen mente jeg skulle betale 1800 pga lang konsultasjon og for at jeg spurte så mange spm.

Er jo gravid for første gang, klart man har spm da, spesielt siden hun ikke informerte om noen ting!

Sååå der går jeg ikke tilbake, de er en privat klinikk, så bør ha vett nok til å ta vare på kundene sine og vite hva kundebehandling er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...